piątek, 2 lipca 2021

MOJA KSIĄŻECZKA - LARA NA WYCIECZCE DO LASU (Personalizowana opowieść)


Każde dziecko powinno mieć prawo do bycia bohaterem we własnej bajce. I choć w codziennym, prawdziwym życiu możemy się starać, by maluch czuł się ważny i wyjątkowy, warto dać mu też szansę na odnalezienie się również w spisanej historii. Personalizowana książeczka właśnie to umożliwia, a przy tym, daje ogromną radość, poczucie dumy i podbudowuje wartość małego człowieka.


Jako mała dziewczynka kochałam serię o Ani z Zielonego Wzgórza, i sentymentalna miłość została we mnie do dziś, choć od poznania historii minęło ponad 20 lat. Główna bohaterka w niczym mnie nie przypominała, a mimo to bardzo podobał mi się fakt, iż nosi moje imię. Już samo to, nadawało opowieści pewną niezwykłość i wartość. Decydując się na dość nietypowe imię dla Córki, wiedziałam, że odnalezienie bohaterki, która też będzie nazywać się Lara okaże się wyzwaniem. Z pomocą przyszła jednak moja książeczka - firma tworząca personalizowane bajki dla dzieci, w których możemy wybrać nie tylko imię czy temat opowieści, ale i sprawić, że rysunkowa postać wizualnie przypominać będzie dane Dziecko.


Jako, że Lara kroczy ścieżkami mojego dzieciństwa, oczywistym wyborem był tytuł "...na wycieczce do lasu". Ujęła mnie już sama okładka, ale zawartość sprawiła, że jestem oczarowana, a malutka już dziś podziela mój zachwyt, choć jeszcze nie rozumie, że blondwłosa dziewczynka z naszej historii to ona. Czekam na jej reakcje, gdy dorośnie do odkrycia podobieństwa.

Zamknięta w twardą oprawę przepiękną bajka kryje 24 strony, na których spisano cudowną historię. Prócz obrazków, ukazujących las i jego mieszkańców wielokrotnie pojawia się podobizna Dziecka, a także przewijają się szczegóły sprawiające, że historia staje się jeszcze bardziej osobista. Możemy dodać nie tylko imię bohatera czy jego kolor włosów, ale i informację typu: rodzinne miasto, imiona towarzyszy wycieczki i dedykację.




Całość tworzy połączenie niezwykłej bajki z oryginalnym albumem. To zestawienie sprawia, że otrzymujemy jedną z najpiękniejszych pamiątek z najważniejszej podróży, jaką jest dzieciństwo. Powstała książeczka to wybitny sposób, by Dziecko poczuło się bohaterem. Duma i radość płynące z faktu, iż rysunkowa postać przypomina małego właściciela książki, to cegiełka w budowaniu poczucia wartości przyszłego dorosłego. Ta teoretycznie mała rzecz może dać nie tylko uśmiech na twarzy Maluszka, ale i wspaniale zaowocować w przyszłości, wszak od początku pokazujemy Dziecku, że jest ważne, wyjątkowe i może sporo, skoro powstają o nim nawet bajki. Jestem pod ogromnym wrażeniem treści, wydania i przede wszystkim pomysłu na takie opowieści. To jedna z najpiękniejszych bajek, jakie miałam okazję przeczytać. Dla mnie nadzwyczajna i magiczna.

Lara (13 miesięcy) jest zachwycona obrazkami. Pokazuje je paluszkiem śmiejąc się i pochylając nad kartką. Narysowane zwierzątka są dla niej ogromnym powodem do radości, a mnie całkowicie rozczula i wzrusza moment, gdy Malutka wskazując "na siebie" z bajki i krzyczy: "DZIDZIA". Michelle (Moja książeczka), bardzo dziękuję za stworzenie takiego cuda!
Moja książeczka umożliwia stworzenie historii, w której bohaterem może być jedno, dwoje lub troje dzieci. Do wyboru jest sporo tytułów, dostosowanych do wieku odbiorcy. Teoretycznie odnaleźć możemy propozycje dla dzieci w wieku: 0-4, 3-5, 4-8, 5-10, ale przypuszczam, że radość płynąca z faktu, iż jest się głównym bohaterem historii, nie ma żadnych ograniczeń.

MOJA KSIĄŻECZKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz